Velkommen til deg som har tatt en tur innom bloggen min.

Dette er en liten hobbyblogg. Jeg synes det er fint å ha et lite arkiv over mine hjemmelagde ting og tang. Håper den kan inspirere noen andre i sine hobbyprosjekter, prøver å få med hvor mønster og oppskrifter er tatt fra, men viss du har spørsmål så bare send meg en kommentar.

Veldig gøy viss du legger igjen en hilsen eller en kommentar.

1. januar 2011

Rosa fløyelsbukse

Her er bursdagspresangen til min niese Kaya. Jeg sydde den i størrelse 2 år og var litt redd for at den skulle være for liten siden moren til jenten sa at hun var litt stor i forhold til alderen. Men det gikk helt fint og den passet så bra så.












Mønster:
Fra Minikrea - Posebuks 20300 str. 2 år

Stoff:
- Cordfløyel "Dusty pink 16" fra Textart.no
- Ribbe til liv og linninger kjøpt på Kreaktiv

Pynt:
- Bånd "Floral Embroidery Pink"
kjøpt på Textart.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar